Sunday, October 4, 2009

Takdir Cinta Kita...

aku memotong dan menampal lirik lagu ini di sini dlm keadaan tersenyum dan tersengih-sengih...

Selalu aku..Mahu bersamamu..Damping cintaku membuai rasa..Dan aku tak pernah..Sekali dua kanmu..Kau lah satu..Di dalam hati ku..
Chorus:**
Ku peluk dirimu...Meski pun hujan membasahi aku...Ku relakan cintaku...Biarlah mati bersama dirimu...Inilah cinta ku pada mu kasih....(Hanya kau selalu bermain di hati ku..Aku pun merindu)
Selalu aku..Mahu bersama mu...Damping cinta..Ku membuai rasa..(Dampingi lah belailah jiwa ku)...Mungkin semua ini..Takdir kita..(Bersama mu saja)Kan bersama..Untuk selamanya...

Takdir Cinta Kita by Iqwal

2 comments:

  1. Iqwal ni best..dengar lah Suria FM, 105.3fm, www.Suriafm.com.my, 8pm-11pm, selalu pasang.

    ReplyDelete
  2. Agen Sbobet | Situs Bandar Bola Online Terpercaya | indocbet

    IndoCBET adalah Daftar agen sbobet Situs Bandar Bola Online Terpercaya resmi Taruhan Bola dengan lisensi indonesia
    Agen slot agen sbobet

    Bergabunglah bersama indoCBET bersama kami dengan Bonus Terbesar Saat ini

    BONUS NEW MEMBER 20%
    BONUS DEPOSIT 5%
    BONUS CASHBACK 5%
    BONUS ROLLINGAN 0.5%
    BONUS REFERENSI 5%

    Tersedia Agen
    SBOBET, AMGBET, CBET

    Deposti 25ribu

    Whatsapp indocbet : 0822.8637.2298

    ReplyDelete