Tuesday, November 17, 2009

Superhero VS Supergila!!!

dapat khabar dari muka buku
FT tak dpt perform jumaat ni
yg membawa maksud...
'bencinta' akan berkumandang di dewan itu
tapi bukan 'bencinta' dari peti suara mamat superhero ni sendiri

juga membawa maksud
originaliti 'bencinta' pasti sedikit terusik...
mana mungkin dpt dipisahkan
penyanyi asal dgn lagu, irama dan suaranya

yang ini memang perihal gilalah bai...
dah lama kot aku planned nak tgk FT dekat2
depan mata...
bila dia nyanyi aku mau 'feel' cukup2
biar terserap dlm hati dan jiwa
lalu aku berbincang bagai dgn member2 yg juga obses dgn FT
kami kata...
wajib ke semi final minggu ke-3 sbb ada FT
dan semestinya kat final...(ni kes peminat yg over konfiden yaa, bukan penyanyi)
dia jadi pemenang atau pengalah...itu nnt cerita di blkg!

jadi...lebih bagus jumaat mlm ni hanya lepak2 di rumah saja
menonton dari rumah
mood utk langsung menonton di tempat kejadian sudah hilang
terus-terang aku bilang aku bengang
hari ni memang hari yg 'potong' habis...

potong bila nnt superhero tak nyanyi bencinta
potong dgn kekasih yg supergila2 dan kdg2 dia jadi supergila!

Untuk kekasih...
*Aku bukanlah Superman*Aku juga bisa nangis*Jika kekasih hatiku pergi meninggalkan aku*

No comments:

Post a Comment