Friday, February 20, 2009

mee udang 012 kuala sepetang

win...aku...rosnah..diana & kuntum ada skali tp xde dlm pic...diaorg ber2 tgh semangat habiskan udang sampai x ingat nak bergmbr..hehe
udang di mana2 jua...

udang kat sini fresh...susah sket nak kopek...tp org kata yg susah n mencabar tu lah yg sedap dan nikmat..


kedai 012...kedai kampung yg sempoi jer....


pekerja kedai tgh bawak mee udang utk kitaorg....

aku rasa ramai yg dah tau kot pasal mee udang kuala sepetang ni...aku pernah gi 2 kali tmpt ni...1st time aku gi utk cover..2nd time gi dgn family aku...masa 1st time aku gi tu menu dia byk sgt...korang nk mkn apa sumer dia boleh masakkan utk korang...sampaikan laksa pun dia letak udang..hehe...tp 2nd time aku gi byk dah berubah..dia cuma jual mee n kue teow udang jer...nasi sumer dah xde lg dah...aku tak tau kenapa...tp aku rasa sbb customer dia bertambah berkali ganda kot..maklumlah kedai dia dah kuar TV...nasib baik jumlah udang maintain n udang pun dia still guna yg fresh2 lagi...
kat kuala sepetang ni ada byk sgt kedai jual mee udang..tp yg paling famous mee udang 012...sbbnya kedai tu dekat dgn pencawang maxis...sape yg hantu udang tu bolehlah gi sini...makan udang sampai lebam...haha...stakat ni aku cuma boleh belasah 10 ekor udang jer...udang ke 9 ngan 10 tu pun jenuh paksa masuk perut...

1 comment:

  1. kalau cenggini gaya mee udang dia...fuuuhhhh giler ko x nak g makan....jauh pun jauhlaa.....

    nanti i nak ajak u g tuk 3rd time bleh ker????

    ReplyDelete