Friday, February 20, 2009

Sup Hameed kat Penang

































Kalo kat Penang dan tetiba tgh mlm rasa lapar...korang terus jer gi Sup Hameed kat Penang Road...kalo tanya org Penang memang tipu sgt kalo diaorg kata x pernah tau pasal sup ni sbb sup ni memang top kat sana...masa aku gi situ kebetulan owner dia ada...lepas interview, dia punyalah suruh kami try semua jenis sup yg ada kat situ...masa tu aku gi bertiga...aku..diana (reporter KLIK) ngan photographer aku..rosnah...
aku gi situ pun x plan...main terjah jer...kebetulan masa tu baru lepas pekena nasi kandaq...tetiba owner tu nak suruh mkn roti ngan sup dia pulakk...mau meletup perut...
yg dpt aku kata...tmpt ni memang happening...mknan berat lain pun ada gakk...tapi aku tgk ramai kat situ cuma mkn roti dgn sup...segala jenis sup aku kat cni...pilih jer yg mana sker...sup tropedo pun ada u all...
lagi satu....kedai sup hameed ni dekat ngan area disco n kelab mlm...sambil jamu selera..bley gak jamu mata!

No comments:

Post a Comment