Wednesday, March 3, 2010

Cerita & berita dari gambar...






























Bebaru ni ke Cameron Highlands. Antara aktiviti yang aku buat masa kat sana ialah menangkap gambar. Gambar kengkwn haruslah amik kan??!! Cuma dirasakan tak begitu sesuai dipamerkan di sini. Yang tertera di sini cuma gambar2 yg aku rasa aku nak amik kat sana. Kebetulan plak, start April ni aku handle kolum rencana ala2 Food and Travel. Sebab tu aku bersemangat semacam menekan punat kamera. Cantik ke tak cantik, apa ada hal??? Delete jelah! Nak kata aku puas hati, dgn gmbr2 ni memang tak lah. Tapi sekurang2nya aku rasa gambar2 ni masih mampu utk bercerita dan seterusnya akan mencetuskan persepsi dan pendapat yang berbeza-beza...

*** Teringat, di sana kami berenam layan cerekarama sadis dan syahdu yg Sheila Rusly berlakon tu. Dalam tubuh yg menggigil kesejukan dan berbungkus, berselimut bagai berada di kutub utara, kami tetap tak berganjak dari tmpt duduk masing2. Time iklan pun tak tukar channel lain!!! Gikler ahhh...Memang best drama tu!!!

3 comments:

  1. Sejuk2 pun, berbungkuskan tangan si 'sayang', dan apalah sangat drama TV di CH kalau ada drama yg lagi best bertajuk SELAMAT MALAM 'sayang' selepas TV ditutup, dan pintu bilik tidur dikunci. Itu yg paling indah di CH, terlalu indah sehingga tidak sesuai gambarnya diupload di sini. CH mmg best, tapi tanah runtuh ada lagi ke...? Selamat ke lagi nak melancong ke situ?

    ReplyDelete
  2. CH memang indah...tanah runtuh tak ada...ikutlah jalan baru...kurang berliku...selamat atau tidak bukan kita yg menentukannya. tapi kita boleh berusaha, berdoa dan bertawakal supaya percutian kita selamat.

    ReplyDelete
  3. Hmm, Berusaha dan Berdoa. Memang selalu diamalkan pun. Patutlah hati saya sejuk macam CH je.

    ReplyDelete